გაიგე მეტი

ხშირად დასმული კითხვები

  • რა შედის და რა სერვისებს ფარავს IT აუთსორსინგი?

    სრული პროგრამული და ტექნიკური უზრუნველყოფა სერვერების გამართვა და მონიტორინგი შიდა ქსელის გამართული ფუნქციონირება ინფორმაციის უსაფრთხოება და სარეზერვო ასლების აღება კომპიუტერული ტექნიკის შესყიდვების ორგანიზება კორპორატიული მენეჯერი ყოველთვიური რეპორტები 24 საათიანი დისტანციური მხარდაჭერა საჭიროების შემთხვევაში დამატებით პროგრამული გადაწყვეტილების დანერგვა

  • რატომ ჯობია კომპანიის მომსახურება შიდა კადრს?

    20-60%-მდე ხარჯების შემცირება კომპანიის თანამშრომელთა გამოცდილება და კვალიფიკაცია მოტივაცია, ეფექტურობა და პროფესიონალიზმი პარალელურად სამუშაოების შესრულება ახალი პროექტების გაშვება

  • ვინ იყენებს IT აუთსორსინგს?

    მცირე და საშუალო ბიზნეს სექტორი

  • რამდენ ხანში ხდება ინციდენტზე რეაგირება?

    ინციდენტებზე რეაგირება ხდება მყისიერად და მათი 90% გვარდება 5 წუთის განმავლობაში დისტანციურად, ხოლო ადგილზე მისვლის დრო განისაზღვრება მაქსიმუმ 1 საათით.

  • ხარისხის გარანტია?!

    მაღალი კვალიფიკაციის თანამშრომლები და კლიენტ კომპანიები არის იმის გარანტი, რომ დამკვეთს შესთავაზოს IT გარემოს სრული მხარდაჭერა და გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.